از سرکه 10 لیتری برای افزایش شیردهی گوسفندان استفاده شد

سرکه 10 لیتری سرکه ای است که از ضایعات سیب تهیه می شود. طعم ملایم تری نسبت به سرکه معمولی مقطر سفید دارد. زمانی که رنگ آن اهمیتی ندارد، می توانید از آن در ترشی استفاده کنید، به خصوص اگر طعم آن را به سرکه معمولی ترجیح می دهید. همچنین این گزینه برای استفاده روی پوست شما است زیرا سرکه معمولی اسیدی تر است و می تواند مضر باشد.

سرکه یک ابزار ارگانیک فوق‌العاده است که به‌طور تصادفی [سال‌ها] پیش، زمانی که شراب به‌طور تصادفی اجازه داده شد بیش از حد طولانی تخمیر شود و ترش شد، کشف شد. می توان آن را از بسیاری از محصولات از جمله آبجو، سیب، انواع توت ها، چغندر، ذرت، میوه ها، غلات، عسل، مالت، شربت افرا، خربزه، ملاس، سیب زمینی، برنج، سورگوم و سایر غذاهای حاوی قند تهیه کرد. قندهای طبیعی این محصولات غذایی به الکل تخمیر می‌شوند و سپس به سرکه تبدیل می‌شوند.


توجه: بیشتر سرکه سفید تقطیر شده که در ایالات متحده فروخته می شود از غلاتی است که به احتمال زیاد به عنوان محصولات اصلاح شده ژنتیکی (GMO) رشد کرده اند. اگر ارگانیک بودن برای شما مهم است، حتما به دنبال برچسب ارگانیک باشید.

موارد استفاده از سرکه در آشپزخانه شما
پاک کننده همه منظوره
این فرمول را برای یک پاک کننده همه منظوره برای استفاده در همه جای خانه خود امتحان کنید.

در یک بطری اسپری مخلوط کنید

⅔ سرکه تا ⅓ آب گرم
10 قطره روغن درخت چای را اضافه کنید (این ماده به عنوان یک عنصر ضد باکتری و ضد قارچ عمل می کند و بوی مطبوعی نیز دارد!)
چند قطره صابون ظرفشویی اضافه کنید
سرکه یک عامل ضد باکتری طبیعی است. با افزودن روغن درخت چای (که رایحه دلپذیر کاج را اضافه می کند)، ماهیچه های ضد باکتری و ضد قارچ بیشتری برای تمیز کردن خانه به شما کمک می کند.

اگر آن رایحه کاج مورد علاقه شما نیست، می توانید چند قطره از اسانس مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید. در حالی که سرکه در اولین اسپری بوی تند دارد، به سرعت از بین می رود و اسانس شما به پوشاندن بو کمک می کند.