ماست موسیر تازه ساده جدید

ماست موسیر یکی از محصولات لبنی به شمار می رود که استفاده از آن در کنار غذایی مثل جوجه کباب بسیار دلچسب و لذیذ می باشد، اگر ماست موسیر تازه باشد بسیار عالی می باشد.

در ادامه ی مطلب می خواهیم به انواع ماست موسیر و طرز تهیه ی ماست موسیر تازه با شما عزیزان صحبت کنیم.

ماست موسیر تازه ساده جدید

خرید ماست موسیر

خرید ماست موسیر در ابتدا بد نیست که طرز تهیه ی ماست خانگی را بدانیم.

می توانیم برای تهیه ی ماست موسیر محلی و اصیل شیر گاو یا گوسفند محلی تازه را از لبنیاتی محل خانه ی خو تهیه نماییم. سپس شیر خریداری شده را در قابلمه، روی اجاق گاز می جوشانیم. در حدود ده دقیقه الی یک ربع اجازه می دهیم که شیر محلیمان کاملا بجوشد تا هر گونه بیماری و آلودگیی که ممکن است در شیر خریداری شدیمان وجود دارد؛ از بین برود.

در این مرحله اجاق گاز را خاموش کرده و می گذاریم که کمی شیر جوشیده شده هم دما ی محیط شود. البته لازم نیست که به طور کامل شیر جوشیده شده را با دمای محیط هم دما کنیم. فقط کافی است مقداری خنک تر از دمای اولیه ی به جوش آمدن خود شود.

سپس حدود دو الی سه قاشق غذا خوری ماست به شیر با دمای ولرم اضافه می کنیم. در این بخش درب قابلمه ی مورد نظر را می بندیم و با چندین پارچه درب را محکم کرده تا هیچ گونه هوایی وارد قابلمه ی حاوی شیر و ماست نشود.

حدود 6 الی 7 ساعت مخلوط شیر و ماست را به همان صورت گفته شده می گذاریم به حال خود رها شود تا طبق فرایند های شیمیایی ماستی خوشمزه داشته باشیم. بعد از 6 الی 7 ساعت ماست ما آماده است. که بر روی آن مقداری سر ماست پر چرب لذیذ هم قرار گرفته است.

حال که ماست ما آماده شد، می توانیم مقداری موسیر تازه را از سبزی فروشی محل خریداری کنیم. موسیرها را نگینی و ریز خرد کرده و داخل ماست تازه ایی که خودمان آن را درست کردیم میریزیم. ادویه هایی که به دلخواه خود دوست، هم می زنیم و نوش جان می کنیم!.

در دنیای صنعتی و امروزی اگر حس و حال و یا علاقه ایی به درست کردن ماست موسیر خانگی ندارید اصلا جای مشکلی نیست! چرا که خیلی راحت با پرداخت پول می توانید ماست موسیر خوشمزه ایی را چند دقیقه بعد از سفارش و پرداخت پول، داشته باشید.

شما می توانید ماست موسیر مد نظر خودتان را از سوپر مارکت های نزدیک به خانه ی خود، فروشگاه فروش مواد غذایی، انواع مغازه های فروش محصولات لبنی و حتی به صورت آنلاین از طریق وب سایت های اینترنتی سفارش دهید.

نکته مهم در رابطه با وب سایت های اینترنتی که باید به آن توجه ویژه ایی کنیم این است که حدالامکان از سایت های معتبری که دارای مجوز و پروانه ی کسب کار از وزارت کار ایران را برخوردار می باشند، خرید اینترنتی کنیم.

ماست موسیر تهران

ماست موسیر تهران بد نیست چند پاراگراف در رابطه با خواص ماست موسیر بدانیم تا در خوردن این محصول لبنی کاهلی نکنیم و مصرف آن را بیش ار پیش در سفره های خود افزایش دهیم.

ماست موسیر سرشار از ویتامین A و C، کلسیم، منیزیم، روی، فسفر، آنتی اکسیدان های پر شمار است.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم و خودتان هم می دانید، ماست از شیر تهیه می شود. شیر حاوی کربوهیدرات، پروتئین، پتاسیم، منیزیم، کلسیم فراوان، ویتامین B12 و B2 می باشد. ماست برای سلامت دستگاه گوارش و به ویژه روده ها بسیار مفید است و در سلامت بدن و تنظیم و بهبود ساعت خواب نقش مهمی را ایفا می کند.

موسیر هم از خانواده های سیر و پیاز است، البته که موسیر در مقایسه با سیر و پیاز بسیار ملایم تر است. و همانگونه که می دانید خواص بسیار زیادی در زمینه های پیشگیری و درمانی دارد. موسیر برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید می باشد. موسیر برای پیشگیری از بیماری های عفونی، مقابله با باکتری ها، تقویت سیستم گوارش و… موثر است. موسیر دوست دار پوست و مو است. برای استخوان ها بسیار مقوی می باشد. خطر ابتلا به خطر سرطان های گوارشی را کاهش می دهد و از رادیکال های آزاد مخرب موجود در بدن می کاهد. از کلسترول های بد موجود در خون و بدن، می کاهد. برای کسانی که دچار فشار های خونی بالا هستند خیلی موسیر توصیه می شود. موسیر بسیار اشتها آور است و برای تنگی تنفس، بیماری های عصبی و… بسیار ارزنده است. بنابراین بدون هیچ تردیدی موسیر و همینطور ماست موسیر یکی از پر خاصیت ترین مواد غذایی است که می تواند بدن انسان را بیش ار پیش سلامت نگه دارد.

اگر شما ساکن شهر تهران، پایتخت ایران، می باشید؛ خوب است بدانید که در این شهر پر جمعیت و پر متقاضی، صدها کارخانه و هزاران مرکز تولید و پخش ماست موسیر وجود دارد.

در حومه ی شهر تهران کارخانه های لبنی با برند های مختلف موجود می باشد که در این کارخانه ها روزانه هزاران ماست موسیر را در اندازه و قالب های مختلف می سازند و سپس به فروشگاه ها و سوپر مارکت های مختلف شهر می رسانند.

برخی از لبنیاتی های موجود در تهران نیز به صورت دستی و صنتی به تولید ماست و فروش ماست موسیر می پردازند.

ماست موسیر جدید

ماست موسیر جدید ماست موسیر های جدیدی که اکثرا در کارخانه های موجود در کشور با طعم های مختلف ساخته و تولید می شود، از شیر گاو تهیه می شوند و اغلب آن ها پر چرب می باشند. که به صورت ماست چکیده شده و یا ماست ساده ارائه می شود.

ماست موسیر لیوانی

ماست موسیر لیوانی ماست موسیر لیوانی یکی از انواع اندازه های قالب های ماست موسیر می باشد که اکثرا این نوع قالب ها یک نفره بوده و در مراسمات مختلف برای هر فرد در کنار غذا، ماست موسیر لیوانی هم داده می شود. این قالب ها باعث شده که بهداشت عمومی نیز هر چه بیشتر در مراسمات مختلف رعایت شود.

تمامی مطلبی که در بالا به آن پرداخته شد، اندک اطلاعاتی بود که در رابطه با ماست موسیر و فواید آن لازم بود که هر فردی که عاشق خوردن ماست موسیر با غذا و چیپس و دیگر مخلفات است باید می دانست. امید است این مطلب برای شما عزیزان بسیار سودمند بوده باشد و به اطلاعاتتان بیافزاید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.