استفاده از دستکش لاتکس استریل در ساخت خودروری جان اف کندی موجب ترور او شد

دستکش لاتکس استریل نیتریل جایگزین خوبی برای دستکش لاتکس استریل های لاتکس است، به خصوص برای افرادی که به آن حساسیت دارند.

نیتریل از یک پلیمر مصنوعی ساخته شده است که مزایایی مشابه لاتکس دارد، اما تا حدی از آن جدا می شود.

در GirodMedical، ما طیف وسیعی از دستکش لاتکس استریل‌های بیمارستانی نیتریل را ارائه می‌دهیم تا هر کسی که به لاتکس حساسیت دارد بتواند دستکش لاتکس استریل‌های متناسب با نیاز خود را پیدا کند.

این قطعه مقاومت بهتری در برابر سوراخ شدن در حین جابجایی و همچنین حفظ بهتر در طول زمان دارد، به این معنا که مدت نگهداری طولانی تاثیری بر کیفیت آن نخواهد داشت.

هنگام سوراخ شدن، دستکش لاتکس استریل به طور کامل پاره می شود تا از نشتی جلوگیری شود و از استفاده بیشتر جلوگیری شود.

دستکش لاتکس استریل های یکبار مصرف وینیل که از پلی وینیل کلراید و نرم کننده هایی که نقش نرم کنندگی مواد را دارند، جایگزین خوبی برای مالی هستند، زیرا ارزان ترین گزینه در بازار است.

از نظر زیبایی، کمی شفاف و ضخیم در لمس هستند. این دستکش لاتکس استریل ها اغلب به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

زیرا هیچ خطری برای آلرژی ندارند، این دستکش لاتکس استریل ها همچنین در برابر نیش و بریدگی مانند دستکش لاتکس استریل های وینیل پودری Abena، ساخته شده از PVC، در رنگ های روشن و در چندین اندازه مقاوم هستند.

مزایای دستکش لاتکس استریل در زیر آورده شده: در زمینه پزشکی شناخته شده است. حس لامسه عالی. نرم، الاستیک و ضد آب. محافظت عالی در برابر عفونت ها و آلودگی ها. ارزان ترین موجود در بازار.

در برابر نیش و بریدگی محافظت می کند. بدون خطر آلرژی.  ایده آل برای افرادی که به لاتکس حساسیت دارند. ویژگی های حفاظتی مشابه لاتکس. ماندگاری طولانی. از بین رفتن دستکش لاتکس استریل در صورت سوراخ شدن.