استفاده از قالب سیلیکونی قلبی در ساخت تابلوهای تبلیغاتی خبرساز شد

برای ایجاد یک قالب سیلیکونی قلبی با دنبال کردن دو مرحله اول بالا، که شامل ایجاد یک استاد و ساخت محفظه قالب است، شروع کنید. پس از آن، این روند را برای ایجاد یک قالب دو قسمتی دنبال کنید:

استادان را در خاک رس قرار دهید: از خاک رس استفاده کنید تا در نهایت نیمی از قالب شما را تشکیل دهید. خاک رس باید در داخل محفظه قالب شما قرار گیرد و نیمی از استاد شما از خاک رس بیرون زده باشد.

سیلیکون خود را آماده و بریزید: دستورالعمل های بسته همراه با سیلیکون خود را دنبال کنید تا سیلیکون را آماده کنید و به آرامی سیلیکون را در محفظه قالب خود بر روی خاک رس و استاد خود بریزید. این لایه سیلیکونی نیمی از قالب دو تکه شما خواهد بود.

همه چیز را از محفظه قالب بردارید: هنگامی که اولین قالب شما خشک شد، باید قالب سیلیکونی، ماسترها و خاک رس را از محفظه قالب بردارید. اگر لایه ها در هنگام استخراج جدا شوند اشکالی ندارد.

خاک رس را پاک کنید: تمام خاک رس را پاک کنید تا اولین قالب سیلیکونی و استادان شما آشکار شود. مطمئن شوید که استادان و قالب موجود شما کاملاً تمیز هستند.

قالب و ماست ها را دوباره در محفظه قالب قرار دهید: هم قالب سیلیکونی موجود و هم قالب ها (که در قالب گذاشته شده اند) را به جای پایین به سمت بالا داخل محفظه قالب قرار دهید.

استفاده از عامل رهاسازی: یک لایه نازک از ماده رها کننده را روی قالب اصلی خود و قالب سیلیکونی موجود بمالید تا قالب گیری آسان تر شود.

سیلیکون را برای قالب دوم خود آماده کرده و بریزید: طبق دستورالعمل قبلی، سیلیکون را آماده کرده و داخل محفظه قالب بریزید تا قالب دوم شما ایجاد شود.

منتظر بمانید تا قالب دوم خود را خشک کند: قبل از اینکه بخواهید قالب دوم را از محفظه قالب بردارید، زمان زیادی بگذارید تا خشک شود.

قطعات خود را قالب گیری کنید: هر دو قالب سیلیکونی را از محفظه قالب بردارید و به آرامی آنها را از هم جدا کنید.