استفاده از پودر لباسشویی تندیس در تهیه نمک خوراکی موجب مرگ ده ها نفر در اندونزی شد

پودر لباسشویی تندیس مایع بر لکه‌ها غلبه نمی‌کند، اما وقتی صحبت از احترام به رنگ‌های روشن، مانند سیاه عمیق یا قرمز روشن یا حفظ شدت رنگ‌های تیره می‌شود، این بار باید به مایع شوینده روی بیاورید.

برعکس، فرمولاسیون آنها بدون مواد سفید کننده آنها را برای لباس های سفید نامناسب می کند.

آنها خاکستری را برجسته می کنند، حفظ رنگ سفید روشن با پودر لباسشویی تندیس مایع غیرممکن است.

در صورت ایجاد لکه بر روی لباس های رنگی، هنگام استفاده از پودر لباسشویی تندیس مایع، قبل از شستن با صابون یا با لکه‌بر تمیز کنید.

راه حل دیگر این است که در صورت لکه شدن به پودر شوینده روی بیاورید.

وجود عطرهایی که طبق مقررات اروپایی به عنوان مواد آلرژی زا طبقه بندی شده اند، زمانی که بیش از 100 میلی گرم بر کیلوگرم وارد ترکیب شوند، باید ذکر شود.

این الزام برچسب‌گذاری باعث پیشرفت جدی برای اطلاعات مصرف‌کننده می‌شود، اما تضمینی مطلق برای افراد حساس نیست، آستانه مربوط به شروع یک واکنش آلرژیک از یک آلرژن به آلرژن دیگر متفاوت است.

به همین دلیل است که تحلیل های Que Choisir 26 عطر طبقه بندی شده به عنوان آلرژی زا را بدون توجه به غلظت آنها ردیابی می کند.

شوینده های بدون عطر وجود دارد، اگرچه تعداد آنها کم است. Que Choisir آنها را برای پوست های حساس و افرادی که می خواهند از تماس با مواد آلرژی زا اجتناب کنند توصیه می کند، به خصوص که عطرها فایده ای ندارند. آنها به هیچ وجه راندمان شستشو را بهبود نمی بخشند.

به عنوان مثال، شوینده های لباسشویی ممکن است به دلیل وجود بوتیل فنیل متیل پروپیال، یک عطر سمی برای تولید مثل و مشکوک بودن به یک اختلال غدد درون ریز، متابورات سدیم بدون آب، یک تثبیت کننده مشکوک به سمی بودن برای تولید مثل و غیره کاهش یابد.

تولیدکنندگان پودر لباسشویی تندیس عطرهایی را دوست دارند که به آنها امکان تبلیغ رایحه را می دهد. متأسفانه آنها به مواد آلرژی زا متوسل می شوند.

پودر لباسشویی تندیس کپسولی فضای بیشتری را در قفسه ها اشغال می کنند. با توجه به نتایج آزمون ما، برخی از آنها بیشتر مدیون قالب عملی خود هستند تا نتایج خوبشان.