استفاده از کاشی سرامیک ارم چهلستون در ساخت سنگ فرش پیاده رو های لندن خبرساز شد

«انواع مختلف کاشی سرامیک ارم چهلستون نه تنها از نظر ظاهر، فناوری ساخت و غیره، بلکه با ویژگی‌های فنی متفاوتشان متمایز می‌شوند.

مهمترین ویژگی هایی که انواع مختلف و همچنین کاشی سرامیک ارم چهلستون مختلف از یک نوع را متمایز می کند به شرح زیر است:

که معیاری از تخلخل مواد را فراهم می کند.

مانند وزن افراد و اثاثیه در کفی که کاشی کاری باید در معرض آن قرار گیرد و باید بدون شکستگی مقاومت کند.

این ویژگی ها به ویژه برای کف ها مهم است. ویژگی های مکانیکی که روی کاشی سرامیک ارم چهلستون اندازه گیری می شود مقاومت خمشی و بار شکست خمشی است.

استحکام خمشی معمولاً هر چه بیشتر باشد، جذب آب کمتر است (به عنوان مثال، در ظروف سنگی چینی که جذب آب کمتر از 0.5٪ دارند، بسیار بیشتر از monoporosa است که دارای جذب آب بیش از 10٪ است. .

مقاومت در برابر خراش، خراش، بریدگی، خرابی سطح ناشی از حرکت اجسام سخت بر روی کاشی سرامیک ارم چهلستون .

این ویژگی‌ها به ویژه برای کف‌هایی که افراد روی آن راه می‌روند، صندلی‌ها را می‌کشند، گاهی اوقات مبلمان، چرخ دستی و غیره نیز مهم است.

ویژگی های مکانیکی سطح عبارتند از سختی، که معیاری از مقاومت در برابر خراش را ارائه می دهد، و مقاومت در برابر سایش، که در عوض معیاری از تمایل کاشی سرامیک ارم چهلستون به فرسودگی (در مورد کاشی سرامیک ارم چهلستون بدون لعاب) یا تغییر ظاهر بصری آن (کاشی سرامیک ارم چهلستون لعابدار) را نشان می دهد. ) دقیقاً در نتیجه اقدامات مورد بحث.

مقاومت در برابر اثر تهاجمی یا لکه دار موادی که ممکن است با سطح کاشی سرامیک ارم چهلستون تماس پیدا کنند.

ویژگی های شیمیایی که اندازه گیری می شود عبارتند از مقاومت در برابر لکه ها، مقاومت در برابر کاشی سرامیک ارم چهلستون خانگی، مقاومت در برابر اسیدها و بازها (کاشی سرامیک ارم چهلستون پاک کننده).

اصلی ترین آن مقاومت در برابر لغزش است که برای کاشی سرامیک ارم چهلستون در نظر گرفته شده برای کف در محیط های مسکونی، عمومی و صنعتی خاص و برای کف های فضای باز بسیار مهم است.