با خوردن پای مرغ از چربی خون بالا جلوگیری کنید

تاکنون، چهار کارخانه مرغ چینی از FDA خارج شده اند. اما صدور گواهینامه محافظت کمی در برابر هرگونه لغزش در استانداردها ارائه می دهد.

کارخانه‌ای که در سال 2013 منفجر شد، علی‌رغم مواردی که معلوم شد نقض‌های متعدد آتش‌سوزی و ایمنی کارگران بود، توسط مقامات محلی به عنوان یک شرکت نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.

سازمان غذا و داروی آمریکا که داروها را در چین نیز بازرسی می کند، تنها 21 پست در پکن دارد که تعدادی از آنها پر نشده است.

در همین حال، پنجه ها تنها قطعات مرغ آمریکایی نیستند که به خارج از کشور ارسال می شوند.

تولید جوجه های کافی برای طرز تهیه پای مرغ سرخ شده برآورده کردن ترجیح آمریکایی ها برای گوشت سفید، پردو و تایسون را با تعداد زیادی ران و بال اضافی، گوشت تیره ای که بیشتر به مکزیک صادر می شود، می گذارد.

در حالی که مذاکرات برای مذاکره مجدد برای توافقنامه تجارت آزاد آمریکای شمالی در واشنگتن این هفته آغاز می شود، مذاکره کنندگان آمریکایی یک معیار ساده از سوی دونالد ترامپ برای مقابله با آن ارائه کردند.

کسری تجاری ایالات متحده با مکزیک. و همانطور که این نمودار همراه با FT Big Read در مورد چالش‌های پیش روی آقای ترامپ برای سیم‌کشی مجدد نفتا نشان می‌دهد، این کسری واقعاً به تجارت خودرو مربوط می‌شود.

صنعت چین هنوز جشن نمی گیرد. برای صادرات به آمریکا باید از جوجه های کشورهای دیگر استفاده کنند.

Huang Jianming از انجمن صنعت مرغ گوشتی پر سفید چین تخمین می زند که باز کردن درهای آمریکا به روی مرغ چینی، به صنعت چین اجازه می دهد تا سالانه 5 درصد سریعتر رشد کند.

آدام بهسودی، بخشی از تیم بازرگانی پولیتیکو، نگاهی پربار به این دارد که چگونه خروج دونالد ترامپ از شراکت ترانس پاسیفیک به مناطق روستایی آمریکا ضربه زده است.

سومایا کینز از اکونومیست و چاد باون از موسسه اقتصاد بین‌الملل پیترسون در حال راه‌اندازی پادکست تجاری هستند.