با خوردن کربنات کلسیم مرغداری صاحب فرزند دختر شوید

برچسب جدیدترین کیسه خوراک خود را بردارید و مواد تشکیل دهنده را بخوانید. اونجا خیلی هست! همه ما می دانیم که یک رژیم غذایی متعادل برای گله شما مهم است. به عنوان بخشی از هر جیره متعادل و کاملی که برای گله شما تغذیه می شود، باید مواد معدنی را نیز در نظر بگیرید.

ویتامین ها و مواد معدنی نیز در این لیست از مواد تشکیل دهنده هستند، اما مواد معدنی اغلب نادیده گرفته می شوند، حتی اگر آنها بسیار مهم هستند. هیچ کس دوست ندارد مرغی با کمبود مواد مغذی ببیند. بنابراین بیایید نگاهی دقیق به ماده معدنی کلیدی برای کیفیت پوسته تخم مرغ بیاندازیم – کلسیم.

کربنات کلسیم مرغداری برای بدن در حال رشد مهم است، اما همچنین جزء کلیدی پوسته تخم مرغ است. پوسته عمدتاً از کربنات کلسیم یا CaCO3 تشکیل شده است. منبع کلسیم در مورد مرغ تخمگذار مهم است. پوسته را می توان از کلسیمی که از رژیم غذایی و همچنین از استخوان های مرغ تخمگذار تهیه می شود، تهیه کرد.

شایان ذکر است به همین دلیل است که تغذیه مناسب برای مرحله زندگی مناسب مهم است. مرغی که به اندازه کافی ذخایر کلسیم در بدنش ندارد، ممکن است قبل از اینکه تماماً تولید تخم را متوقف کند، تخم زیادی نگذارد.

در حقیقت می توان به صراحت بیان نمود که علاوه بر این، آیا مرغ شما می‌تواند میزان خوراک مصرفی خود را طوری تنظیم کند که تا حدودی نیاز کلسیم مورد نیاز خود را برآورده کند؟ بسیاری از ما می دانیم که جوجه ها قبل از هر چیز برای تامین انرژی مورد نیاز خود غذا می خورند، اما اگر جوجه نیاز انرژی خود را برآورده کند، و سپس در مورد نیاز کلسیم خود کوتاهی کند، کیفیت پوسته می تواند کاهش یابد. و البته، محیطی که پرنده در آن زندگی می کند، تأثیر عمده ای بر مصرف خوراک او دارد.