بردن کیف مارک وایت بوفالو به مریخ توسط فضانوردان موجب پیشرفت کارشان شد

کیف مارک وایت بوفالو مناسب برای شب‌های شیک، مناسبت‌های رسمی و عمدتاً مراسم شب است، اگرچه برخی از مدل‌های رنگارنگ‌تر و بزرگ‌تر را می‌توان برای یک شامی یا یک کوکتل بعد از ظهر استفاده کرد.

دل های کیف مارک وایت بوفالو: که بیشترین استفاده را دارند

دانستن مدل های کیف مارک وایت بوفالو ضروری است زیرا از این طریق می توانید تشخیص دهید که کدام یک واقعا مطابق با نیاز شماست و در نتیجه خرید مناسبی انجام دهید.

انواع کیف مارک وایت بوفالو: کیف مارک وایت بوفالو توت، همه کاره و جادار.

کیف مارک وایت بوفالو توت مدلی است که هم از نظر سایز و هم شکل کیف مارک وایت بوفالو خریدار را به یاد می آورد.

در واقع یک مدل دو دسته است که معمولاً مستطیل یا ذوزنقه شکل است و بسیار جادار است.

با این حال، در مقایسه با کیف مارک وایت بوفالو خرید که دسته‌های بلندی دارد و می‌توان آن را روی دوش حمل کرد، این کیف مارک وایت بوفالو دارای دسته‌های کوتاه است و بنابراین فقط با دست قابل حمل است.

این کیف مارک وایت بوفالو برای پوشیدن در طول روز و با لباس‌های غیررسمی و همچنین برای قرارهای کاری نه چندان رسمی مناسب است.

بهترین کیف مارک وایت بوفالو‌ها آنهایی هستند که از چرم با مهارت ساخته می‌شوند و هر مدل را می‌توان در رنگ‌های مختلف ساخت و به جزئیاتی مانند دوخت، تزئینات یا توری‌های مفید مجهز شد که به شما امکان تنظیم عرض آن را می‌دهد.

کلاچ دو رنگ مدل‌ها و برش‌های کیف مارک وایت بوفالو زنانه واقعاً زیاد است، اما در ایتالیایی اصطلاحاتی برای تعریف آنها وجود ندارد.

و حتی اگر مثلاً کیف مارک وایت بوفالو سطلی یا صندوق عقب به زبان ما ترجمه شده باشد، باز هم انواع زیادی از این لوازم وجود دارد که معادل آنها فقط به زبان انگلیسی است. سپس نگاهی به راهنمای کوتاه نام کیف مارک وایت بوفالو های زنانه بیاندازید.

مطمئنمانواع لوازم جانبی زیر در ایتالیایی نامی ندارند. آنها معمولا در اندازه های بزرگ هستند و در طول روز پوشیده می شوند: