بچه سنجاب باحالی که پولهای صاحب خانه را پنهان می کرد

ارزش پول و دارایی آنقدر بالاست که همه موجودات در پی آن می باشند. بچه سنجاب باحالی که پولهای صاحب خانه را پنهان می کرد موضوعی است که شاید خیلی تعجب برانگیز باشد اما چنین سنجابی واقعا خارق العاده می باشد.

عسل ارگانیک

بسیاری از افراد به سبب ویژگیهای منحصر به فرد و طعم خوشمزه ای که شیرین دارد، این فرآورده را به طور پی در پی و در وعده صبحانه خود استفاده می کنند و همان طور که می دانید عسل انواع مختلفی از جمله عسل ارگانیک دارد و خرید این فرآورده به سبب ویژگیهای خوبی که دارد به طور زیادی صورت می گیرد.

کفپوش سنگ

همانطور که می دانید کفپوش سنگ، از رنگهای مختلفی تولید می شوند که قیمت آن مناسب و خرید و فروش آن بسیار پررونق می باشد که افراد متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند زیرا کفپوش سنگی، ارزش خانه را بالا می برد و زیبایی خاصی به خانه می دهد که از مزیت مهم آن محسوب می گردد.

مانتو کژوال

به طور کل انواع اقسام پوششهایی که معمولاً بانوان با آن درهم‌تنیدگی خاصی دارند نمونه ای از مانتو است که در عناوین مختلفی مانتو کژوال است که در اندازه ها و برندها و همچنین قیمتهای متفاوتی خرید و فروش می شود. این مورد با توجه به خواهان زیادی که در جامعه اسلامی ما دارد در کشورهای اسلامی دیگری هم فوق‌العاده این مورد دیده شده است.

خیار خاردار بوته ای

اگر بخواهیم اقدام به کاشت خیار خاردار بوته‌ ای کنیم لازم است تا در ابتدا بذر خیار را به مدت  24 ساعت در آب خیس کنیم سپس بذرها را می ‌کاریم فاصله دو بذر کاشته‌ شده باید بین 50 تا 70 سانتی‌ متر باشد وجود این فاصله سبب می ‌شود تا شما خیارهایی با سایزهای مناسب داشته باشید البته اگر خیار کاشته‌ شده را برای تولید خیارشور می‌ خواهید می ‌توانید فاصله بین بذرها را کمتر بگیرید تا خیارهای کوچک‌ تری داشته باشید.