خوردن آلوچه خشک امروز توسط همسر رئیس جمهور اندونزی موجب مرگ او شد

فصل را غنیمت بشمار! چه در سوپرمارکت و چه در فروشگاه تخصصی اطراف آلوچه خشک امروز و دمنوش همیشه باید تازه خریداری شده و در اسرع وقت مصرف شود.

این خوب است که مسیرهای حمل و نقل میوه های محلی بسیار کوتاه است.

همیشه خوب و رسیده و آماده برای خوردن می رسد. اگر می خواهید در مورد آلوچه خشک و دمسون بیشتر بدانید، به جای درستی آمده اید! بخشی که ارزش دانستن دارد را بخوانید و از انتخاب دستور العمل های ما الهام بگیرید.

اطلاعات مفید
همه آنها را می شناسندمیوه های آبی. و با این حال هنوز چیزهای هیجان انگیز زیادی در مورد آنها وجود دارد! صفحات متعددی را می توان با تاریخ طولانی آن که به هزاره دوم قبل از میلاد و سفر آن از قفقاز به اروپا باز می گردد پر کرد. مهم ترین حقایق در مورد آلوچه خشک و دمنوش را برای شما گردآوری کرده ایم.

نکات و ترفندها
آلوچه خشک و دمسون از جمله میوه هایی هستند که نمی رسند. هنگام خرید فقط میوه های رسیده را انتخاب کنید. آنها نباید خیلی سفت باشند و یک رنگ خوب معمولی داشته باشند. به اصطلاح معطر، لایه موم طبیعی، در صورت امکان نباید آسیب ببیند. درست قبل از مصرف شسته می شود. میوه نیز نباید خیلی نرم باشد.

استفاده در آشپزخانه
اتفاقا نیمی از تمام میوه ها به صورت تازه مصرف می شود و نیمی دیگر فرآوری شده است. یک کیک کلاسیک محبوب، کیک  آلوچه خشک است. اما از این میوه در تهیه کمپوت، مربا یا ماس نیز استفاده می شود. میوه های آبی موجود در دیگ رام نیز واقعاً چشم نواز هستند.

با محتوای بالای فروکتوز، میوه‌های خشک مانند  آلوچه خشک عالی هستند که به لطف فیبرهای طبیعی فراوان، هضم را نیز تحریک می‌کنند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، آنها در غذاهای تند به عنوان یک جزء میوه‌ای ادویه‌ای در سس‌های مرغ یا گوشت خوک ظاهری ظریف را برش می‌دهند.