خوردن خوراک مرغ گوشتی امروز مانع کم خونی می شود

مخلوط های کامل مواد مغذی را می توان به طور مستقل تهیه کرد، اما این کار بسیار وقت گیر است. برای تولید خوراک مرغ گوشتی امروز با کیفیت بالا، شما نیاز دارید:

بررسی کیفیت مواد خام ورودی برای به حداقل رساندن خطر مرگ و میر جوجه های گوشتی مهم است. هنگام مخلوط کردن اجزاء، لازم است به شدت نسبت های مورد نیاز را رعایت کنید.

در غیر این صورت، احتمال فراوانی بیش از حد برخی از مواد مغذی و کمبود برخی دیگر وجود دارد که می تواند منجر به تشکیل نامناسب جوجه ها و حیوانات جوان شود.

برای ذخیره سازی خوراک مرکب، لازم است تهویه معمولی در اتاق، سطح رطوبت بیش از 75٪ و دمای تا 25 درجه سانتیگراد حفظ شود.

مطلوب است که کیسه ها را روی قفسه های مشبک یا پالت قرار دهید. برای مزارع کوچک و متوسط ​​و مرغداری ها، خرید خوراک آماده می تواند سود بیشتری نسبت به تولید خود داشته باشد. هزینه بالاتر محصول با تضمین کیفیت و صرفه جویی در زمان جبران می شود.

این ترکیب همچنین ممکن است شامل پودر استخوان و علف، مخمر، چربی های خوراک، روغن های ضروری، که یک آنتی بیوتیک طبیعی هستند، و رنگدانه های طبیعی – کاروتنوئیدها، که مسئول رنگ پوست، منقار، بافت چربی هستند، باشد. برای جلوگیری از کوکسیدیوز، کوکسیدیواستات ها را می توان به خوراک استارتر اضافه کرد.

خوراک

عیب اصلی مخلوط های خود آماده شکنندگی ذخیره سازی آنها است. در مقابل، تا زمانی که جوجه ها نیاز به اشباع شدن داشته باشند، می توان خوراک آماده را در دانخوری گذاشت.

در شرکت ما، شما مخلوط های ایمن و تایید شده با ارزش غذایی بالا را خریداری می کنید. محصولات پیشنهادی از نظر کیفیت فراتر از الزامات GOST ها هستند و نیاز روزانه به مواد مغذی را تامین می کنند.

در فرآیند تولید از مواد اولیه با کیفیت بالا و اثبات شده استفاده می شود. برخی از قطعات را نمی توان به طور مستقل بدون تجهیزات گران قیمت به دست آورد. به عنوان مثال، خالص ترین اسیدهای آمینه فقط در آزمایشگاه سنتز می شوند.

با توجه به دوز دقیق مواد، می توان مخلوط هایی با ترکیب متعادل به دست آورد که باعث افزایش بهره وری جوجه ها می شود. افزودن کوکسیدیواستات ها و مهارکننده های کپک به خوراک دام از گسترش کوکسیدیوز در بین دام ها و مسمومیت با مایکوتوکسین جلوگیری می کند. نرخ بالای زنده ماندن جوجه ها هزینه های خوراک را جبران می کند.