خوردن شکلات فندقی شیرین عسل موجب مرگ دزدان دریایی کارائیب شد

خلوص شکلات فندقی شیرین عسل توسط قانون کاکائو تعریف شده است.
یک شکلات را می توان شکلات نامید که از حداقل 35 درصد کل مواد جامد کاکائو تشکیل شده باشد.

به این معنی: محتوای کاکائو باید حداقل 35 درصد باشد. حداقل نسبت کره کاکائو با ارزش ویژه نیز تنظیم شده است: نسبت آن در شکلات باید باشد. حداقل 18 درصد.

شکلات با نام کیفیت:
این شکلات را تنها در صورتی می توان به عنوان «خوب، تیره» توصیف کرد که محتوای کاکائو آن حداقل 43 درصد باشد. اضافه شده “با نامگذاری کیفیت” به کیفیت لوبیا اشاره دارد. حداقل 40 درصد از این باید ثابت شود که به اصطلاح کاکائو با طعم خوب است.

فندقی محبوب ترین نوع شکلات در این کشور است. قانون کاکائو میزان کاکائو را حداقل 25 درصد تعیین می کند. زیرا تنها با افزودن شیر شکلات مذاب محبوب را بدست می آورد.

شکلات فندقی با نام کیفیت، به عنوان مثال شکلات فندقی:
برای شکلات فندقی با نام کیفی، به عنوان مثال شکلات شیر ​​کامل، قانونگذار محتوای کاکائو حداقل 30 درصد و نسبت شیر ​​(حداقل 18 درصد مواد جامد شیر و 4.5 درصد چربی شیر) را الزامی می کند.

شکلات تلخ
شکلات تلخ و شکلات تلخ:
این انواع محبوب شکلات در مقررات کاکائو و قانون مواد غذایی به طور دقیق توضیح داده نشده است. ما به هر حال آنها را قبول داریم. با شکلات نیمه شیرین، طعم آن قوی تر و رنگ شکلات تیره تر می شود. این به دلیل افزایش محتوای کاکائو است. یک تکه شکلات تلخ باید حداقل 50 درصد کاکائو داشته باشد. هر چه میزان کاکائو بیشتر باشد، شکلات تیره تر خواهد بود. از محتوای 60 درصدی کاکائو، یکی از شکلات تلخ صحبت می کند.

تقریباً تمام انواع بی‌شماری شکلات به یکی از این هفت نوع شکلات اختصاص داده شده است و توضیحات و الزامات مربوطه را برآورده می‌کند. علاوه بر این، ترکیب کوورتور شکلاتی نیز توضیح داده شده است.