خوردن هندوانه ابوجهل تازه توسط جوبایدن موجب خشمگین شدن مردم آمریکا شد

تخمه هندوانه ابوجهل تازه: آیا آنها را می خوریم؟”اگر هسته های گیلاس بخوری، درخت گیلاس در شکمت رشد می کند!” «: کیست که این جمله را در کودکی نشنیده باشد؟ با این حال تا به امروز هیچ درخت میوه ای در معده کسی جوانه نزده است.

اما درست است که مصرف هسته آلبالو برای سلامتی مضر است. از طرفی در کنار تخمه های هندوانه ابوجهل تازه می توانید به آنجا بروید!

آنها را تا جایی که می توانید بجوید، هیچ آسیبی به شما نمی رسانند. برعکس، آنها برای بدن ما مفید هستند. بنابراین، فواید هندوانه ابوجهل تازه و دانه های آن چیست؟

دانه های هندوانه ابوجهل تازه برای سلامتی (بسیار) مفید هستند.

در اوج تابستان، هندوانه ابوجهل تازه چشمه های جوانی برای غرفه های تشنه است. سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی، این میوه های ستاره ای با رنگ زیبا اغلب مترادف با شوخ طبعی و سرگرمی تابستانی هستند.

شما هندوانه ابوجهل تازه خود را بریده اید و آماده بلعیدن آن هستید. در سمت مزه، سه قبیله وجود دارد. کسانی که از پیپ متنفرند و تلاش می کنند تا آنها را یک به یک مرتب کنند.

کسانی که از آنها قدردانی می کنند اما “در صورت امکان” آنها را حذف می کنند، و کسانی که آنها را مستقیماً از میوه می بلعند و بی وقفه به شما اطمینان می دهند که برای سلامتی عالی هستند درست است!

تخمه هندوانه ابوجهل تازه کم کالری، سرشار از فیبر و پروتئین، منیزیم، ویتامین و چربی های با کیفیت است. برخی از مطالعات میزان فضیلت آنها را نشان داده است.

محافظت از دستگاه ادراری، تحریک قلبی و عضلانی، اثرات ضد التهابی، درخشندگی پوست، عملکرد تمرکز و حافظه، افزایش میل جنسی، درمان دیابت نوع دو لیست طولانی است. !

در نتیجه خوردن آن خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد. علاوه بر این، خاصیت گشاد کنندگی عروقی که توسط اسیدهای آمینه دانه ها ارائه می شود به مبارزه با اختلال نعوظ و سایر اختلالات جنسی کمک می کند.