دمپایی طبی زنانه نادری که کمردرد را در یک هفته درمان می کند

علاوه بر دمپایی طبی زنانه نادر کفش‌های تابستانی بسیار بسته دیگری نیز وجود دارد که باید به یک سری توصیه‌ها نیز توجه کنیم. کفش باید از مواد سبک و قابل تنفس ساخته شود تا امکان تهویه مناسب پا را فراهم کند ، زیرا تعریق بیش از حد یکی دیگر از مشکلات بزرگ در تابستان است.

اگر از کفش یا دمپایی هایی استفاده کنیم که به پا اجازه نفس کشیدن نمی دهد، رطوبت ثابت باعث تکثیر ناخواسته فلور موجود در سطح پوست می شود و می تواند به دلیل خیساندن به عفونت های پوستی تبدیل شود.

رطوبت بیش از حد گفته شده نیز می تواند منجر به ایجاد بیماری شود. به ظاهر تاول ها و ترک های بین انگشتی» اشاره می کند ویانا. به همین ترتیب، باید در نظر گرفت که رطوبت بیش از حد به تکثیر قارچ ها کمک می کند.

دمپایی

به همین دلیل، ویانا تاکید می‌کند، پوشیدن جوراب همیشه توصیه می‌شود وقتی کفش‌های بسته می‌پوشیم، زیرا به تنظیم حرارت پا و کنترل تعریق کمک می‌کند، “و باید از یک ماده طبیعی، پنبه یا نخ ساخته شده باشد.”

نکته آخر اینکه، انبساط پا در اثر گرما باید در هنگام انتخاب کفش تابستانی پنجه بسته در نظر گرفته شود تا در طول روز به دلیل افزایش حجم پا، آن را ایجاد کنند. فشرده سازی و مناطق اصطکاک، بنابراین توصیه می شود کفش را در اواخر بعد از ظهر خریداری کنید.

به گفته ویانا، اگر می‌خواهید از این ناراحتی‌هایی که می‌توانند زندگی روزمره شما را مختل کنند اجتناب کنید، کفش‌ها باید همیشه در سطح پاشنه و/یا مچ پا پشتیبانی داشته باشند . “به این ترتیب، ما اجازه می دهیم جلوی پا بدون اجبار هیچ گروه عضلانی کار کند.”

در رابطه با کف پا ، توصیه می شود که دارای ضخامت معینی (بین دو تا چهار سانتی متر) باشد که از کف پا با مواد نرم و راحت، اما سفت و سخت در برابر خم شدن محافظت کند، بنابراین باعث حرکت آرام پا در داخل می شود. راک در هر قدم ویانا می افزاید: «با حمایت و محافظت از پا، راه رفتن را آسان تر می کنیم و می توانیم از بارهای اضافی ناشی از انتخاب نادرست کفش جلوگیری کنیم».