ساعت گوشی بچه گانه ای در آمریکا موجب برخورد هواپیما با برج های دوقلو شد

با توجه به اینکه بیش از نیمی از کودکان تا سن یازده سالگی ساعت گوشی بچه گانه می‌گیرند، و تقریباً از هر 5 نفر یک نفر در سن 8 سالگی ساعت گوشی بچه گانه دارند، متأسفانه قلدری آنلاین شده است.

بچه هایی که ساعت گوشی بچه گانه دارند، اغلب راه خود را به شبکه های اجتماعی پیدا می کنند، حتی زمانی که والدین آنها نه می گویند. این به این معنی است که قلدرها که یک مشکل بزرگ در حیاط مدرسه هستند، اکنون می توانند قربانیان خود را به خانه تعقیب کنند.

یک کودک ممکن است پیام‌های قلدری یا نظراتی را در چندین برنامه رسانه اجتماعی دریافت کند که با چالش‌های سلامت روان مانند اضطراب، افسردگی و مشکلات عزت نفس مرتبط است.

ساعت گوشی بچه گانه به رشد کودکان کمک می کند
بچه ها دوست دارند بدانند که والدینشان به آنها اعتماد دارند و این دانش می تواند اعتماد به نفس آنها را افزایش دهد.

خرید ساعت هوشمند کودکانه برای آنها یکی از راه‌هایی است که می‌توانید در خانه یا بیرون از خانه احساس آزادی کنید.

شما می توانید مقداری از استرس ناشی از والدین بودن را کاهش دهید و به فرزندان خود اجازه دهید که از استقلال و اعتماد به نفس لذت ببرند.

برای مثال، ساعت گوشی بچه گانه دارای به‌روزرسانی‌های موقعیت مکانی بی‌درنگ است و ویژگی ردیابی GPS را نمی‌توان خاموش کرد. با عمر طولانی باتری خود، برای روزها بدون شارژ کار می کند، بنابراین نگرانی کمتری در مورد باتری مرده وجود دارد.

علاوه بر این، ساعت گوشی بچه گانه شما حواس آنها را در کلاس پرت نمی کند  مشکلی که در مدارس به طور فزاینده ای بزرگ می شود.

یک مطالعه نشان داد که وقتی دانش آموزان مجاز به استفاده از وسایل در کلاس هستند، نمرات آزمون کاهش می یابد  حتی برای دانش آموزانی که ترجیح می دهند از وسایل خود استفاده نکنند.

این نشان می دهد که گوشی های هوشمند در نهایت حواس کل کلاس را پرت می کنند.