سرو کشمش سبز پاک شده در جشن تولد ملکه موجب خشم او شد

انگور میوه ای است پر از طعم. این یک متحد عالی برای سلامت قلب و عروق است. همچنین منبعی از چندین ویتامین و مواد معدنی ضروری برای عملکرد صحیح بدن است.

اصطلاح “کشمش سبز پاک شده” در زبان فرانسوی در سال 1200 در اولین شکل “رزین” ظاهر شد.

این از کلمه محبوب لاتین racimus گرفته شده است که به معنای “خوشه ای از انواع توت ها” است.

یکی از خوشمزه ترین میوه های خشک کشمش سبز پاک شده است.  کشمش سبز پاک شده که ترکیب ویتامین غنی خود را حتی پس از فرآوری حفظ می کند.

از زمان های قدیم محصول طبیعی مورد استفاده در پخت و پز و پزشکی است.

با دارا بودن ترکیبات شیمیایی و ویتامینی غنی، تأثیر مفیدی بر سلامتی افراد دارد. اما تعداد کمی از مردم می دانند که کشمش سبز پاک شده چقدر برای بدن مردان مفید است. بیایید سعی کنیم آن را درک کنیم.

در طبیعت، انواع زیادی از انگور وجود دارد که از نظر رنگ، شکل، وجود دانه ها متفاوت است، در حالی که توت های خشک تنها به 4 نوع تقسیم می شوند.

این گروه بیش از دو هزار سال است که وجود دارد و شامل انواع زیر است:

کشمیش ،نام دیگر سبزه یا کشمش سبز پاک شده کوچکی است که از انگور سبک بدون هسته تهیه می شود که خاصیت ملین ملایمی دارد. محتوای کربوهیدرات بالا آن را بسیار شیرین می کند.

کورینکا، در تجارت شیگانی، بیدانا. انگورهای قهوه ای کوچک، گاهی تقریبا سیاه، از انگورهای سیاه بی دانه. با یک دانه بین طعم خیلی شیرین و کمی شیرین تمایز قائل شوید. برای کم خونی، اختلالات عصبی خوب است، یک آنتی اکسیدان طبیعی عالی است.

توت های متوسط ​​به رنگ زرد روشن با رنگ خاکستری مایل به زیتونی با یک دانه در داخل هستند.

توت های بزرگ و گوشتی با دانه های قهوه ای کهربایی. نوع ملایم تر آن از Husayna یا Hermiana تولید می شود و پس از عملیات حرارتی طعم خود را حفظ می کند.

فواید کشمش سبز پاک شده مدت هاست که ثابت شده است. به طور گسترده ای برای عملکرد طبیعی سیستم عصبی و قلبی عروقی، دستگاه گوارش، در صورت کم خونی و نارسایی کلیوی استفاده می شود.