شستن صورت با صابون حلزون اصل توسط مردم مراکش موجب رکود اقتصادی در این کشور شد

بسته به اجزا و ظاهر طبیعی آنها، رنگ صابون حلزون اصل متفاوت است. بنابراین صابون حلزون اصل پرتغالی Blanco e Branco آبی و سفید است، صابون حلزون اصل روغن زیتون سبز و غیره است.

به عنوان مثال، صابون حلزون اصل سیاه رنگ های مختلفی به خود می گیرد: سیاه، سبز، خاکستری، قهوه ای.

قدیم ها حتی گاهی آن را صابون حلزون اصل سبز یا صابون حلزون اصل آبی ملایم می نامیدند.

فرمت های مختلف صابون حلزون اصل چیست؟صابون حلزون اصل بسته به اینکه برای چه کاری می خواهید از آن استفاده کنید، در قالب های مختلفی عرضه می شود.

صابون حلزون اصل یک نان جامد کوچک است که به اشکال مختلف ساخته می شود: مستطیل، بیضی، گرد، مکعبی و غیره.

به طور کلی می توان بیان نمود که به آن صابون حلزون اصل توالت نیز می گویند، زیرا به راحتی روی لبه سینک می نشیند و به راحتی قابل حمل است. برخی از تولید کنندگان نیز صابون حلزون اصل را در قالب بسته بندی می کنند، گاهی اوقات برش خورده یا به صورت بلوک، به عنوان مثال در مورد صابون حلزون اصل Fer à Cheval Marseille.

چند شکل روی صابون حلزون اصل ،سالانه بیش از 850000 تن صابون حلزون اصل در اروپا تولید می شود. 3 تولید کننده اصلی صابون حلزون اصل انگلیس، آلمان و فرانسه هستند که 90 درصد بازار را به اشتراک می گذارند.

در فرانسه در هر ثانیه 3.3 کیلو صابون حلزون اصل مصرف می شود. فرانسوی ها سالانه 1.6 کیلو صابون حلزون اصل و برای هر نفر مصرف می کنند (منبع: Planetoscope).

رنگ، عطر یا اسانس دلخواه شما.

یک قالب هم برای درست کردن صابون حلزون اصلش تهیه کنید. برای محاسبه نسبت های خود از ماشین حساب استفاده کنید.

در سطح جهانی، تولید صابون حلزون اصل های صنعتی توسط چهار شرکت پیشرو انجام می شود: Procter & Gamble، Unilever، Henkel و Colgate.