شستن صورت با صابون ضد لک موجب تعطیلی مدارس در فلوریدا شد

در این مقاله به این پرسش که کدام صابون ضد لک را برای پوست های چرب و مستعد آکنه انتخاب کنیم پاسخ داده خواهد شد.

مشکلات پوست چرب معمولاً از نوجوانی شروع می شود، گاهی اوقات با لک، اما نه لزوما.

برای متخصصان پوست، پوست چرب یک نوع پوست فیزیولوژیکی در نظر گرفته می شود. یعنی پوست چرب به طور طبیعی سبوم زیادی ترشح می کند.

تمام ناراحتی های زیبایی شناختی مرتبط با پوست چرب ناشی از این عدم تعادل کمی سبوم است که توسط غدد چربی واقع در درم ایجاد می شود.

پوست چرب هم تشنه است. فراموش نکنید که روزانه، صبح و عصر آن را با صابون ضد لک مرطوب کنید.

برای ترمیم پوست، مراقبت ضروری است و باید قبل از استفاده از کرم‌های روشن‌کننده و یکدست‌کننده انجام شود.

اگر از آن مراقبت نکنید، محصولاتی که استفاده می کنید هیچ تاثیری ندارند و ممکن است عوارض جانبی (آکنه) ایجاد کنند. آنچه باید در اولویت قرار گیرد تمیزی پوست و حذف سلول های مرده است:

برس صورت: یک مفهوم پرچمدار جدید، برس صورت عمیقاً پوست صورت را تمیز می کند. به طور موثر ناخالصی ها را از بین می برد و گردش خون را تحریک می کند. گردش خون خوب به صورت درخشندگی می بخشد. همه نوع وجود دارد: دستی، چرخشی و ارتعاشی. هیچ خطری ندارد زیرا این دومی دارای موهای نرم غیر تحریک پذیر است، چه برای پوست حساس یا غیر حساس. به لطف آن، سلول های ما تجدید می شوند و لکه های ما محو می شوند.

صابون ضد لک لیکاس: صابون ضد لک لیکاس یک صابون ضد لک طبیعی پاپایا است. دومی یکی از معدود صابون ضد لک هایی است که فقط رنگ چهره را یکپارچه می کند.

پوست را تمیز می کند، اما عمدتا به نواحی تیره صورت حمله می کند. بسیار نرم و بسیار سبک، روزی یک یا دو بار قابل استفاده است.

سپس لکه های رنگدانه محو شده و پوست درخشان می شود. پس از 3 هفته استفاده، می توانید تفاوت خوبی را مشاهده کنید.