فروش الکل طبی بدون بو در خاک عراق ممنوع شد

هر محصول بهداشتی دارای مزایا است، اما خطراتی نیز دارد: ما از “تعادل فایده و خطر” صحبت می کنیم.

ماموریت ما این است که اطمینان حاصل کنیم که این تعادل مثبت است، یعنی مزایای الکل طبی بدون بو برای بیمار بیشتر از خطرات آن در طول چرخه زندگی محصول بهداشتی است.

همه‌گیری کووید-19 و اقداماتی که دولت‌ها برای مقابله با آن و محدود کردن سفر انجام داده‌اند، بر حالت‌ها و مکان‌های مصرف الکل طبی بدون بو تأثیر گذاشته است.

اگر راه بهبودی هنوز طولانی و دشوار است، این بحران خطر نوشیدن بیش از حد برای مقابله با استرس را نیز افزایش می دهد.

از آغاز همه‌گیری، خشونت خانگی که مصرف مضر الکل طبی بدون بو برای آن یک عامل خطر است  افزایش یافته است.

مصرف مضر الکل طبی بدون بو به سلامتی آسیب می رساند، باعث بیماری و آسیب می شود، اقدامات کنترل COVID-19 را ضعیف می کند و هزینه های اقتصادی و اجتماعی قابل توجهی دارد.

مجموعه ای جامع از اقدامات مبتنی بر رویکرد نوع “PPPP” (سیاست های قیمت گذاری، اقدامات خدمات پلیس برای مبارزه با رانندگی در حالت مستی، خدمات مراقبت اولیه با توجه به مصرف کنندگان زیاد الکل طبی بدون بو، مقررات فعالیت های ترویج الکل طبی بدون بو) بهبود وضعیت سلامت و حمایت از اقتصادی و اجتماعی قوی تر بهبودی از بیماری همه گیر.

برای به دست آوردن 1 لیتر اتانول 70 درصد حجمی:

785 میلی‌لیتر اتانول 90 درصد حجمی / حجمی، یا 730 میلی‌لیتر اتانول 95 درصد حجمی، یا 707 میلی‌لیتر اتانول 99 درصد حجمی / حجمی را مصرف کنید.

آب مقطر یا صاف شده را اضافه کنید تا حجم آن یک لیتر باشد.

بگذارید خنک شود و دوباره با آب پر کنید تا حجم آن به 1 لیتر برگردد (مخلوط کردن آب و اتانول با هم واکنشی ایجاد می کند که در آن حجم کاهش می یابد).

روی غشاهای مخاطی، زخم ها یا سوختگی ها استفاده نکنید، دردناک است، تحریک کننده است و روند بهبودی را کند می کند. روی پوست نوزاد استفاده نشود.