فروش خرما فامیلا در اندونزی موجب خشم مردم شد

اگر خوردن خرما فامیلا به همان شکلی که هست ساده ترین راه برای بهره بردن از فضیلت آن است، در خاورمیانه نیز به شکل ملاس، عسل یا آبغوره غلیظ مصرف می شود.

عسل خرما فامیلا از نظر بافت بسیار شبیه به شربت افرا است، اما طعم بسیار میوه ای دارد. عسل خرما فامیلا از جوشاندن خرما فامیلا در آب به دست می آید.

خرما فامیلاها فیلتر شده و سپس فشار داده می شوند، شیره ای تولید می کنند که برای تهیه شربت از آن کم می شود.

سپس ملاس خرما فامیلا را می توان مانند عسل یا شربت افرا کلاسیک استفاده کرد، روی نان پخش کرد، در دسرها گنجانید یا با یک قاشق چایخوری برای کسانی که شیرینی دارند مصرف کرد!

به آن عسل خرما فامیلا نیز می گویند. ایراکیا از خرما فامیلای بسیار رسیده، بدون هسته، فشرده و پخته تهیه می شود.

این میوه های آفتاب گیر به دلیل داشتن منیزیم، آهن، فسفر و کلسیم شناخته شده اند.

در اینجا یک جایگزین خوشمزه برای شکر برای تهیه کیک، کیک و بیسکویت، و همچنین برای خوشرنگ کردن ماست، موسلیس، دمنوش های گیاهی وجود دارد.

در غذاهای سالم بسیار محبوب است، توپ های انرژی به طور نامحدود در دسترس هستند!

در هر زمانی از روز. به راحتی قابل حمل و نقل هستند. همچنین بسیار آسان است که خودتان را در خانه درست کنید، با خرما فامیلا یا خمیر خرما فامیلا!

در واقع این ماده ای است که اغلب برای ساخت این توپ های کوچک که همه دوست دارند استفاده می شود.

برای درست کردن توپ‌های انرژی‌زا، تنها کاری که باید انجام دهید این است که خمیر خرما فامیلا را شکل دهید و همه مواد دلخواهتان را در مخلوط کن بریزید. سپس گلوله های کوچکی به اندازه دلخواه خود درست کنید و چند دقیقه قبل از لذت بردن آنها را در یخچال نگهداری کنید.

جایگزین‌های کیک‌های صنعتی، توپ‌های انرژی نیز آماده هستند: در La Vie Claire، آنها را با نام «توپ‌های نوتری» پیدا خواهید کرد.