ماست موسیر + قیمت خرید فروش

قیمت خرید ماست موسیر به فاکتورهایی همچون نوع مواد اولیه بکار رفته در تولید محصول(مانند درصد چربی شیر استفاده شده در آن و غیره)،وزن محصول، نام برند، میزان عرضه و تقاضا،نوع بسته بندی،نحوه خرید(بدون واسطه یا با واسطه)،میزان خرید(کلی،جزئی)و موارد دیگر بستگی دارد.

بهتر است در هنگام خرید به مواردی همچون تاریخ تولید،انقضا،نام برند،نشان سیب سلامت،تاییدیه سازمان غذا و دارو و فاکتورهای دیگر توجه نمایید تا یک خرید با کیفیت داشته باشید.

ماست موسیر + قیمت خرید فروش

ماست موسیر

ماست موسیر ماست موسیر یک ماست بسیار خوشمزه می باشد که به دلیل دارا بودن موسیر در آن از طبع گرمی برخوردار است.

این ماست دارای فواید بسیار زیادی از جمله موارد زیر می باشد:

سلامت استخوان ها

جوان کننده پوست و مو

هضم راحت غذا

غنی از انواع ویتامین ها به خصوص گروه ب

پیشگیری از ابتلا به سرطان های گوارشی

جلوگیری از ابتلا به کلسترول خون

ماست موسیر به دلیل داشتن طعم فوق العاده مورد پسند همه افراد می باشد.

ماست موسیر شوشتر

ماست موسیر شوشتر ماست موسیر شوشتر، از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب در کارخانه های متفاوت این شهر تولید می شود.

مردم شوشتر به این ماست بسیار علاقه دارند و در اغلب وعده های غذایی خود حتی صبحانه آن را در کنار عسل و مربا میل می کنند.

کیفیت بالای این ماست باعث شده است که علاوه بر مردم شوشتر افراد دیگر شهرهای کشورمان از این محصول درجه یک بسیار استقبال نمایند و در نتیجه فروش بالایی داشته باشد.

شما می توانید این ماست را از تمام فروشگاه های موجود در سطح شهرتان در بسته بندی ها، وزن ها و برندهای مختلف خریداری کنید.

ماست موسیر تازه

ماست موسیر تازه

ماست موسیر تازه، علاوه بر داشتن طعم بسیار بی نظیر و فوق العاده می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای کودکانی باشد که به طعم ماست ساده علاقه ای ندارند.

هم چنین شما از این ماست می توانید در کنار غذاهای اصیل ایرانی مانند چلو کباب، جوجه کباب، کتلت و شامی استفاده کنید و از خواص بی نظیر آن برای سلامتی تان بهره مند شوید.

شاید شما نیز تمایل داشته باشید که ماست موسیر تازه را در منزل تهیه کنید و هنر را یاد بگیرید، پس با ما همراه باشید.

برای تهیه ماست موسیر تازه در منزل شما نیاز به دو کیلو ماست پرچرب، نصف فنجان موسیر تازه یا خشک شده خانگی، ترکیب سبزی هایی همچون نعناع، پونه، کرفس و شوید کوهی سه قاشق غذاخوری و همچنین مقدار کافی نمک و فلفل سیاه دارید.

ابتدا ماست ساده را داخل یک کیسه نخی بریزید و سر آن را سفت ببندید و بر روی آن یک جسم سنگین سه تا چهار کیلویی و زیر آن نیز یک صافی و کاسه قرار دهید تا آب ماست شما جمع شده و تبدیل به ماست چکیده شود.

تا زمان سفت شدن ماست که حداقل به دو تا سه روز زمان نیاز دارد، شما بایستی اقدام به تهیه گیاه موسیر کنید.

بهتر است در تهیه ماست موسیر از موسیر هایی استفاده کنید که تندی آن ها از بین رفته باشند،برای این کار شما می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

۱-موسیر های تازه را پوست گرفته و بطور کامل بشوئید و سپس آن ها را بپزید و تا سه روز آب آن ها را عوض کنید (ترجیحا آب سرد) ،تا تلخی آن گرفته شود و سپس آن ها را له کنید.

۲-موسیرهای تازه را بشویید، خشک کرده و آسیاب کنید.

۳-از عطاری پودر موسیر آماده تهیه کنید.

پس از سه روز ماست کیسه ای خود را از یخچال بیرون بیاورید و آن را داخل یک ظرف نسبتا بزرگ بریزید.

نکته مهم:آب ماست را دور نریزید چرا که سرشار از پروتئین است و می توانید به تنهایی از آن به عنوان یک نوشیدنی استفاده کنید.

شما هم چنین می توانید به جای آب در درست کردن دوغ از آن استفاده کنید .

حالا موسیر له شده و یا کوبیده شده را به ماست اضافه کنید و به خوبی ترکیب کنید.

نکته بسیار مهم دیگر این است که موسیر شما حتما باید خشک باشد چرا که موسیر تازه باعث آب انداختن بیشتر ماست می شود.

در مرحله بعدی سبزی های خشک شده را به مقدار ذکر شده به ماست اضافه کنید و سپس بسته به ذائقه تان به آن فلفل سیاه و نمک اضافه کنید.

ماست خود را به مدت ۲۴ساعت در یخچال قرار دهید تا عطر موسیر و سایر سبزیجات به خورد ماست شما رود.

ماست موسیر تازه شما آماده نوش جان کردن است، می توانید آن را داخل یک ظرف درب دار نگهداری کنید و تا حداکثر سه تا چهار ماه از آن استفاده کنید.

شما می توانید از این ماست چکیده خوش طعم که هنر دست خودتان است، در چیدمان میز مهمانی خود استفاده کنید و عزیزان تان نهایت لذت را از خوردن آن ببرند.

ماست موسیر شرکتی

ماست موسیر شرکتی ماست موسیر شرکتی در کارخانه های مختلف در سراسر کشور و از بهترین مواد اولیه تهیه می شود.

این نوع ماست دربسته بندی های مختلفی همچون تک نفره، لیوانی، سطلی و کیسه ای و با وزن ها و قیمت های بسیار متفاوتی در بازار موجود می باشد.

ماست های موسیر کارخانه ای، از طعم بسیار خوبی برخوردارند چرا که در تهیه آن ها از ماست چکیده اصل و خوشمزه استفاده می شود.

نحوه تولید ماست موسیر در کارخانه به این صورت است که دستگاه های صنعتی، در ابتدا شیر خام، پرچرب و پاستوریزه محلی را طی فرآیندهای مختلف و گوناگونی تبدیل به ماست چکیده می کنند.

گیاه های موسیر نیز پس از شستشو توسط دستگاه های مختلف، پوست گرفته، برش خورده، خشک و له می شوند و سپس داخل یک پاتیل بزرگ به خوبی باهم ترکیب می گردند و در نهایت در ظرف هایی با وزن های مختلف ریخته می شوند.

در مرحله بعد، درب ماست ها پلمپ می شوند و پس از خوردن تاریخ تولید، انقضا و قیمت محصول بسته به نوع ماست بسته بندی می شود، برای مثال ماست های تک نفره در بسته بندی های ۲۴تایی و ماست های دبه ای در بسته بندی ۶تایی پک بندی و پلمپ می شوند.

شما می توانید ماست موسیر را به عنوان یک میان وعده با یک تکه نان سنگک و یا در کنار چیپس هایی با طعم های مختلف میل نمایید و یک عصر خاطره انگیز را در کنار عزیزان تان سپری کنید.

در برخی از شرکت ها برای تولید ماست موسیر از گیاه موسیر تازه استفاده نمی کنند چرا که معتقدند موسیر تازه از عطر تندی برخوردار است و در نتیجه از پودر و اسانس موسیر استفاده می کنند.