مراحل تولید چرم از پوست دباغی شده

پس از دباغی، پوست ها دوباره شسته شده پالتو چرم زنانه درسا و کاملاً ساییده می شوند تا تمام رطوبت از بین برود، پوست ها را زیر یک چاقوی نواری رد می کنند که پوست ها را به صورت افقی به ضخامت یکنواخت برش می دهد.

سپس پوست ها توسط تسمه نقاله به تونل های خشک کن منتقل می شوند، برای جلوگیری از انقباض در حین خشک شدن، پوست ها روی قاب ها کشیده می شوند. آنها را با آب و صابون اسپری می کنند و اجازه می دهند برای مدتی آویزان شوند تا سفتی ناشی از خشک شدن وارد نشود.

پوست ها در ماشین هایی قرار می گیرند پالتو چرم دخترانه مارال که الیاف را شل می کنند و چرم را انعطاف پذیرتر می کنند، در نهایت، پوست ها در کابینت های خشک کن خلاء آویزان می شوند.

پوست های کاملاً خشک شده با استوانه های ساینده صاف می شوند، صاف کردن، فرآیندی قابل مقایسه با کاغذ سنباده، برای از بین بردن برخی از عیوب سطح انجام می شود.

پوست ها همچنین ممکن است با گذراندن قسمت گوشتی پوست ها از زیر چرخ های سنباده پر سرعت شکایت کنند. این فرآیند الیاف را برای ایجاد یک چرت مخملی (فازی) بالا می برد.

مرحله نهایی را تکمیل یا اعمال یک پوشش نازک پالتو چرم مشهد زنانه بر روی سطح چرم برای حفظ ظاهر آن می نامند.

برخی لعاب داده می شوند تا ظاهری صیقلی داشته باشند، در حالی که برخی دیگر رنگ آمیزی یا رنگی هستند.

پس از اتمام مراحل، قطعات چرمی به کارخانه های پوشاک فرستاده می شود.

پوشاک چرمی پالتو چرم درسا هنوز هم اقلام لوکس محسوب می‌شوند و برخی از مصرف‌کنندگان مایلند برای لباس‌هایی که دست‌ساز و توسط صنعتگران ماهر ساخته می‌شوند، هزینه بیشتری بپردازند. مراحل زیر مراحلی هستند که در تولید انبوه کارخانه استفاده می شوند.

پوست حیوان از سه لایه تشکیل شده است – اپیدرم یا لایه بیرونی. درم یا لایه میانی؛ و یک لایه چربی درم که کوریم نیز نامیده می شود، لایه ضخیمی است که برای به دست آوردن چرم پردازش می شود. کلاژن یا پروتئین فیبری موجود در کوریم به چرم استحکام و انعطاف‌پذیری می‌دهد.

  • منابع:
    1. Leather Jacket
  • تبلیغات: 
    1. فروش این وسایل کشور را از فقر نجات داد!
    2. راه های مختلف شاد بودن!!!!
    3. 5 روش برای ثروت آفرینی با ذهن
    4. گل ارکیده ای که 60 متر رشد کرده است!