نصب شیرآلات بهداشتی ایتالیایی در دبی موجب کم شدن سطح آب دریا شد

شیرآلات بهداشتی ایتالیایی یک انتقال عالی بین دوش و وان انجام می دهد. بنابراین دیگر یافتن آن در همه انواع وان غیر معمول نیست.

چندین برند میکسرهای ترموستاتیک با دهانه کم مخصوصاً برای وان حمام را به فروش رسانده اند. آماده کردن حمام در دمای 38 درجه دیگر یک رویا نیست بلکه یک واقعیت است.

عالی برای کودکان خردسال یا به سادگی برای بزرگسالانی که به دنبال لحظه ای آرامش هستند!

حتی مدرن تر، شیرآلات بهداشتی ایتالیایی اتوماتیک وجود دارد.فناوری که شما را از سوختگی های وحشتناک نجات می دهد.

کمی اضافی؟ میکسرهای ترموستاتیک با محدود کننده جریان یا هواده نیز موجود است. مدل‌های پایه در حال حاضر امکان تقسیم بر 4 مصرف آب را فراهم می‌کنند.

بنابراین، ما شما را رها می کنیم تا پس انداز را تصور کنید!مزایای شیرآلات بهداشتی ایتالیایی بی شمار است. نکته اصلی در دقت آن است.

شیرآلات بهداشتی ایتالیایی اتوماتیک با سنسور یا مادون قرمز

شیرآلات بهداشتی ایتالیایی آب اتوماتیک با آشکارساز یا مادون قرمز نیز وجود دارد. این دومی که قبلا برای رستوران ها یا توالت های عمومی اختصاص داشت، در حمام های شما دموکراتیک می شود و بیشتر و بیشتر توسعه می یابد. باید گفت که چند استدلال می تواند شما را متقاعد کند که دست به کار شوید.

شیرآلات بهداشتی ایتالیایی آب اتوماتیک مجهز به سیستمی است که حرکت را تشخیص می دهد. مزیت عمدتاً در صرفه جویی در مصرف آب است که با این فناوری انجام خواهید داد. در واقع، آب فقط زمانی جریان می یابد که دستان خود را قرار دهید و نه در تمام مدت استفاده. مثال ملموس؟ برای شستن دست، در حین صابون زدن، آب دیگر جریان نخواهد داشت. علاوه بر این، دیگر اثر انگشت یا قطره روی شیرآلات بهداشتی ایتالیایی/میکسر وجود ندارد.

توجه داشته باشید که تقریباً هر شیرآلات بهداشتی ایتالیاییآبی را می توان به سنسور مادون قرمز مجهز کرد.

بعد از آن دیگر به سختی به شیرآلات بهداشتی ایتالیایی آب خود دست خواهید زد. قول داده

این همه در نام است! این یک شیرآلات بهداشتی ایتالیایی آب است که در دیوار شما تعبیه شده است. این نوع شیرآلات بهداشتی ایتالیایی آب بیشتر در آشپزخانه ها استفاده می شود، اگرچه مدل هایی نیز وجود دارد که مخصوص حمام ها طراحی شده اند.