قاب عکس منبت کاری شده که شبها نامرئی می شود

قاب عکس منبت کاری شده همه جا هستند، از پدهای رنگ آمیزی گرفته تا دفترهای مدرسه.

فرمت های DIN. DIN مخفف Deutsche Institut für Normung (موسسه استانداردسازی آلمان) است که استانداردی یکسان برای فرمت‌های برگه‌ها، چاپگرها و هر محصول کاغذی مورد استفاده روزانه (به عنوان مثال پاکت نامه برای حروف) ایجاد کرد.

بیشترین استفاده از آن فرمت A4 قاب عکس منبت کاری شده است، یعنی 21×29.7 سانتی متر.

اما چگونه این ارزش‌های نامحدود به استانداردی تبدیل شدند که همه از آن پیروی می‌کنند؟

فرمت A0 قاب عکس منبت کاری شده دارای اندازه 84.1×118.9 سانتی متر است و بنابراین سطح یک متر مربع را با نسبت 5:7 نشان می دهد.

فرمت های کوچکتر، A1، A2، A3، A4 و غیره، به تدریج طولانی ترین ضلع را نصف می کنند. این بدان معنی است که می توانید یک صفحه A0 را از وسط تا کنید و در نتیجه دقیقاً کوچکترین فرمت DIN را دریافت کنید. برای علاقه مندان به ریاضی، این به یک عبارت ساده ترجمه می شود.

در چند سال گذشته شاهد افزایش تعداد قاب عکس منبت کاری شده های مربعی در حال خرید بوده ایم.

شکل مربع  قاب عکس منبت کاری شده در واقع، با اضلاع آن یکسان، کاربردی و در عین حال زیبایی است.

به همین دلیل، اغلب با میدان مواجه می‌شویم که قرار است تصاویر مختلف به طور همزمان به نمایش گذاشته شوند یا به روش دیگری ترکیب شوند.

این شکل نه تنها برای چیدمان منسجم تصاویر روی دیوار، با کمک قاب عکس منبت کاری شده‌های مختلف، ایده‌آل است، بلکه یادآور جعبه‌هایی است که عکس‌های پروفایل شبکه‌های اجتماعی در آن چیده شده‌اند.

همانطور که هنگام ایجاد دسته گل یا چیدمان اشیاء تزئینی پیشنهاد می شود، توصیه ما این است که با استفاده از تعداد فرد تصویر ترکیب بندی کنید.

عدد فرد به دلیل مرکزیت عنصری که در وسط قرار دارد نوعی کشش ایجاد می کند و ترتیب را جالب تر می کند.

بنابراین، ما به شما توصیه می کنیم که سه، پنج، شش یا حتی نه قاب عکس منبت کاری شده را همه با هم روی یک دیوار آویزان کنید، انتخاب بین چیدمان قاب عکس منبت کاری شده ها در کنار یکدیگر، به صورت تصادفی، خلاقانه یا سفت و سخت با شماست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.