پدری با سیم خاردار مشهد کودک شش ساله خود را خفه کرد

سیم خاردار مشهد ارزان قیمت برای ایجاد محوطه های موقت، به عنوان مثال برای محافظت از محل ساخت و ساز در حین کار، یا برای ایمن کردن دسترسی به زمین در حالی که منتظر نصب حصار دائمی است، مناسب است.

پس از جداسازی، به راحتی برای ذخیره سازی در انتظار استفاده بعدی جمع می شود.

مفتول فولادی مورد استفاده برای ساخت برامبل ما بسیار مقاوم است. برای بریدن آن به انبردست های خاصی نیاز است، بنابراین مزاحمان نه تنها از عبور از آن، بلکه از آسیب رساندن به نصب نیز منصرف می شوند.

نصب سریع، به تجهیزات کمی نیاز دارد: سیم خاردار مشهد به سادگی با استفاده از منگنه به پایه های چوبی متصل می شود.

انعطاف پذیر و آسان برای رسیدگی، به راحتی با بی نظمی های زمین و هر گونه موانع طبیعی: درختان، سنگ ها و غیره سازگار می شود.

سیم خاردار مشهد که در قرقره فروخته می شود، نصب آسان است: در فروشگاه اینترنتی ما تمام تجهیزات لازم برای کار سریع و تثبیت بادوام را خواهید یافت.

 

مقاوم در برابر خوردگی و آب و هوای بد، سیم خاردار مشهد به شما امکان می دهد نرده های قابل اعتماد و ارزانی بسازید که به طور موثر از حیوانات، مزارع و سایر اموال محافظت می کند. حصار امنیتی برای زمین های کشاورزی و حساس

سیم خاردار مشهد با میخ‌ها هم عملکرد محافظتی و هم بازدارنده دارد. به طور گسترده ای برای تقویت نرده های کشاورزی و همچنین برای ایمن سازی زمین های خصوصی یا صنعتی استفاده می شود.

 

مش برامبل نیز نامیده می شود و از 2 سیم فولادی گالوانیزه پیچ خورده تشکیل شده است که هر 10 سانتی متر پین های گره دار دارد. اینها می توانند افراد یا حیواناتی را که سعی در عبور از حصار دارند خراش دهند: بنابراین می توان از سیم خاردار مشهد برای جلوگیری از فرار دام از مرتع خود یا جلوگیری از ورود حیوانات وحشی یا مزاحمان به زمین های خصوصی یا صنعتی استفاده کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.