خریداران پتو ژله ای زنبوری در مکزیک با یکدیگر دوئل مرگباری انجام دادند

یکی از مواردی که در هنگام خرید پتو ژله ای زنبوری یا لحاف باید در نظر گرفت، «نگهداری» است، بنابراین شستشو و اتو کردن خود پتو ژله ای زنبوریها. توصیه می شود به برچسبی که معمولاً به این نوع کتانی چسبانده می شود مراجعه کنید و ببینید آیا نشان می دهد: شستن یک دست، یک تمیز کردن خشک یک بار شستشو در ماشین لباسشویی در تمام درجه ها.

در صورت امکان، پتو ژله ای زنبوریها را در خشک کن خشک کنید.

آیا امکان اتوکشی وجود دارد یا خیر و در چه دمایی می توان پتو ژله ای زنبوری را اتوکشی نمود.

نوع شستشو به ما می گوید که آیا تمیز نگه داشتن آن پتو ژله ای زنبوری می تواند آسان باشد و مهمتر از همه کم و بیش هزینه بر باشد: برای خشک شویی، در واقع باید به رختشویی رفت، در حالی که شستن با دست زمان زیادی می برد، شستشو در اندازه کوچک دستگاه ما در مقایسه با اندازه پتو ژله ای زنبورییی که باید شسته شود، مانع از ماشین لباسشویی می شود.

همچنین اگر پتو ژله ای زنبوریها را در خشک کن خشک کنیم، صرفه جویی قابل توجهی در زمان و مکان دارد، زیرا داشتن مکان مناسب برای خشک کردن پتو ژله ای زنبوریهای بزرگ در خانه، با سرما و رطوبت زمستان، چنین نیست.

آسان بنابراین، قیمت پتو ژله ای زنبوریها نیز می تواند با توجه به این عناصر که ثانویه به نظر می رسند، اما بسیار مهم هستند، متفاوت باشد: در طول زمستان، در واقع، توصیه می شود پتو ژله ای زنبوری و لحاف را حداقل هر 3 یا 4 هفته یکبار تعویض کنید، زیرا گرد و غبار که در طول شب در آنجا لانه می کند: همیشه رفتن به لباسشویی یا همیشه مجبور به شستن با دست می تواند در دراز مدت هم از نظر زمان و هم از نظر هزینه سنگین باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.