مردی به خاطر خرید روتختی بافت ابریشم از همسر خود جدا شد

هنگام خرید روتختی بافت ابریشم برای تخت یا مبل باید به اندازه محصول نساجی توجه ویژه ای داشت. باید مبلمان را به طور هماهنگ تزئین کند و تبدیل به یک نقطه زشت و بی ربط نشود.

به همین دلیل است که اندازه روتختی مدرن برای اتاق خواب با در نظر گرفتن چنین عواملی انتخاب می شود:

ابعاد تخت و ملحفه (طول و عرض تخت، ارتفاع تشک، ویژگی های پتو)؛
وجود تخته سر و پشتی در پاها؛
ویژگی های طراحی تخت؛
محل تخت نسبت به دیوارها؛
به عنوان یک قاعده، روتختی به گونه ای انتخاب می شود که به طور کامل بالای تخت را بپوشاند. می تواند چند سانتی متر آویزان شود یا به طور کامل با ملافه در آن قرار گیرد. نکته اصلی این است که مطمئن شوید روتختی کوچکتر از تخت نباشد.

اگر تخت به دیوار نزدیک باشد، پر کردن کامل آن بسیار ناخوشایند خواهد بود. بنابراین، باید در نظر داشت که لبه های روتختی از دو طرف از سه طرف آویزان می شود.

پرده ها یکی از مطمئن ترین گزینه ها، جفت کردن روتختی با پرده است. با این حال، اگر طرحی روی پرده ها وجود دارد، بهتر است مدل دیگری را انتخاب کنید، زیرا در این صورت طرح بیش از حد طرح دار می شود.

روتختی

تخته سر. گزینه دیگری برای انتخاب روتختی. بنابراین، ظاهر تخت در طراحی داخلی بیشتر برجسته می شود.
مهم است که در نظر داشته باشید که انتخاب سایه برای رنگ های روشن فرآیند بسیار دشواری است.

اگر سبز روشن یا صورتی حداقل با چند تن مطابقت نداشته باشد، ظاهر اتاق خواب را خراب می کند. در این صورت بهتر است روتختی با رنگ خنثی انتخاب کنید. به عنوان مثال، صورتی با خاکستری، سبز با زرد پاستلی یا کمی اخر به خوبی می آید.

دیوارها. در این مورد، روتختی طوری انتخاب می شود که با سایه رنگ دیوارهای اصلی یا برجسته مطابقت داشته باشد. مهم است که باز بودن سطح را در نظر بگیرید.

اگر هیچ نقاشی یا سایر عناصر تزئینی روی دیوارها وجود ندارد، بهتر است روتختی همرنگ نخرید، زیرا ظاهر اتاق یکنواخت می شود. بهترین گزینه انتخاب یک لهجه مناسب در ترکیب با رنگ دیوارها خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.